DDS generator

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Říjen 15 10:10:40 CEST 2012

Myslim, ze dobrovolnik sa nenajde a ak sa do toho pusti profesional
tak to je v cistom 1500-1700E x 3.... A to sa mozem este mylit. Ak by
to mala byt ako tak komercionalizovana zalezitost tak to su este
vacsie vstupne naklady mimo suciastok, a ak by sa aj nasli, tak to
skonci na zabomysom natahovani sa o deravy sestak.

Ja to nevidim moc realne, skor to je utopisticka predstava pana
doktora. Mam totiz podobny problem, hw som zlepil za tyzden na
univerzalke ale so softom sa uz kaslem vyse mesiaca a este stale to
nie je ani -2 verzia.

A.

Dňa 15. októbra 2012 9:44, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: