realizace funkce konkrétními hradly

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Říjen 15 07:54:53 CEST 2012

Ahoj,
zkuste si přečíst něco o kombinačních logických obvodech, Karnaughově
mapě, úplné normálné konjunktní (disjunktní) formě. Letmo jsem našel
http://www.fd.cvut.cz/personal/janes/ZDT/Prednasky/4_Logicke_obvody.pdf
, je to učivo středních elektrotechnických škol.
Alternativní metoda je vypálit si (E)PROM. Je vhodná, pokud máte třeba
15 vstupů a 8 výstupů, tak to pokryjete jedním pouzdrem.
L.