Rozbeh motoru

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Říjen 15 06:00:15 CEST 2012

Dobry den,
overte prosim tyto zkutecnosti:

1. Jaky je ustaleny proud pri behu do hvezdy ?
2. Dojde k ustaleni otacek behem 5s ?
3. Samotne prepnuti mezi hvezdou a trojuhelnikem je nachylne na spravnou
sekvenci stykacu, doporucuji proverit.
  Zaroven musi byt prepnuti dostatecne rychle.
4. Proverte, ze sled fazi (otaceni) pri behu do hvezdy a trojuhelniku je
stejny.

Pokud je motor nezatizeny, otacky do hvezdy ustalene a priblizne synchroni
(cca 80%), pak neni duvod, aby vyhodil jistic.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158