Rozbeh motoru

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Říjen 14 20:39:25 CEST 2012

Zdravim
Prosil bych o radu, mam motor 22kW (cos fi je 0.75) r.v. 1986.
Motor pohani hydraulicke cerpadlo.
Mam v rozvadeci jistic 3x50A Charakteristika B.
Spousteni je reseno tak, ze se rozbiha do hvezdy a po 5 sekundach se
prepne do trojuhelinku, kdy dojde k vybaveni jistice a je konec.

Zajimalo by me reseni,  nejjednodussi je vymena jistice za
charakteristiku C nebo jeste lepe D, ale to asi CEZ nepovoli, jsem 200m
od trafa. Pri pozadavku na 3x50 mi dali jisteni B, ale do pozadavku jsem
C neuvedl.

Pripadne zda pomuze soft starter. Problem je ze na masine se pousti vse
automaticky casovaci, takze bych musel toto upravovat.

Muj dotaz je: zda je mozne softstartem rozbihat primo do trojuhleniku a
spoustecim pinem jej pak prepnout na plny vykon.
Tim padem bych mohl upravit zapojeni masiny.

Frekvencni menic je az to posledni,  za 2 kUSD 30kW to uz je cena cele
masinky ;-)

Dekuji
LK