jaky antenni zesilovac pro TV?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 14 10:51:04 CEST 2012

mám tenhle:
http://www.dxc.cz/p1226-zesil-kanalovy-teroz-k56-c-454/
je to ale kanálové provedení pro skupinu kanálů.
Na vstupu je nějaký monolitický IO od mini circuit, za ním je opravdu
nejspíš BFR v SMD provedení.
Ten širokopásmový co jste uváděl mi nevyhovoval, krom značného "zvlnění"
zisku v celém pásmu je poměrně neodolný.
Už zaklíčování PMR stanice cca 20m od antény "zrušilo" kompletně příjem
DVB-T
Ten kanálový se choval už mravně, i tak jsem ho raději doplnil ještě
kanálovou selektivní propustí, aby nedošlo k zahlcení od mého HAM provozu.
U zesilovače psali 30 dB zisk, na 58 kanále měl 25dB, na 60k. 23 dB.
U té propusti byl napsán útlum 3 dB, změřený nejlepší je 4,2  a po
doladění jsem se dostal na 2,5dB.
Obrazky vnitřku:
http://jaku.ic.cz/preamp_teroz/preamp_filtr.jpg
Nevypadá to nějak vábně, nicméně ta stavba do vzduchu je pro vf asi
lepší  nez to lepit na nějake ostrůvky na laminátu.
Všimněte si indukčniho navázáni 1 a druhého stupně, delá se tim take
část selektivity. Prvni selektivni C-L-C je na vstupu preampu.
Je třeba dát preamp co nejblíže k antéňe, nejlepe do antenni krabice.

U te sirokopasmove verze moc neverim, ze je sum 1dB.