Re: Čerpadlo do vrtu - 30m + frekvenční měnič

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Říjen 13 22:09:35 CEST 2012

Takže vyřešeno:

http://obchod.pumpa.cz/zbozi/1685-Grundfos-SQE-3-65-domaci-vodarna-s-elektronickou-regulaci--kabel-40m?utm_source=lepsi-cena-zde&utm_medium=odkaz-CEGB0343

Funguje to překvapivě hodně dobře. Žádné rázy ani změny tlaku se
neprojevují.

Jinak provedení na první pohled hodně poctivé. Včetně elektroniky v té
krabičce. Jsou tam pořádné varistory a nevypadá to vůbec ošizeně. Zatím
maximální spokojenost. Každopádně všem díky za rady.

S pozdravem Jan Půhoný

www.puhy.cz
puhy na puhy.cz

Navštivte nás na Facebooku: