Procesorova zblbelost...

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Říjen 13 12:15:14 CEST 2012

Dne 13.10.2012 10:02, stpalas na volny.cz napsal(a):
> Dobry den
>
> Auta,co maj pohon na ctyri kola v maji v mistech kam se dava rezerva
> diferencial, proto obvykle rezervu nemaji.Vyrobce ji muze dat bud do
> kufru, nebo na zadni dvere, nebo nikam. Pokud jde o mne, tak ji radsi
> nemam, nez aby mi v aute prekazela.
>
> Stana

Mám Subaru Forester s náhonem na všechny 4. Diferáky tam jsou 3,
plnohodnotná rezerva je na dně kufru. Pokud jde překážení rezervy v
kufru, v autě jsem vezl bubnovou sekačku Panter, myčku Whirlpool,
ledničku pod linku nebo dvě horská kola; na větší kousky si beru vozík.
Prázdné kolo po defektu jsem měnil už tolikrát, že bych plnohodnotnou
rezervu za dojezdovou sadu dobrovolně nevyměnil. Dojezdové kolo na Polu
jsem  využil za tři roky, co jsem ho měl, asi 3x a rozhodně to není nic
moc. Maximálka 50 km/h a jízdní vlastnosti jako u kulhavé trojkolky.
Jednou jsem s tím musel jet v neděli večer z hor v lijáku a dodneška (je
to 12 let) se budím zpocený, když si na to vzpomenu :-D

JF