BGA puzdra, layout dosky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 12 19:49:44 CEST 2012

Coz o to, rozdelit topeni by urcite slo. V praxi to zrejme bude do serie,
ale nic nebrani tomu dat to pres diody a kazda pulka bude topit v jine
pulperiode.

Ale pro pretaveni to potrebujete v horizontalni poloze, a ty topinkovace
podle me nejsou delane na to, aby jejich plasty vydrzely generovane
teplo, kdyz je polozite.

PL

*********************************

From: "Hfmcons" <hfmcons na gmail.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 11, 2012 9:16 AM
Subject: Re: BGA puzdra, layout dosky

Uvažoval jsem na tyto účely použít topinkáč na velký krajíc, ale nevím
jestli půjde oddělit levé a pravé(spod. vrch.) topení, jak vyřešit
měření teploty v obou rovinách a jestli nebude vadit poměrně málá
vzdálenost mezi topeními, takže ani nevím jaká je to blbost :-) Docela
by mně zajímalo jestli v tom je nějaký "Hák", výkonu má topení nadbytek.
S pozdravem,
Miloš Dašek