Re: Procesorova zblbelost...

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Říjen 12 15:56:50 CEST 2012

Ja naposledy predminuly tyden, kdyz jsem potkal kanal na kterem smejdi ukradli dekl. Pravda, asi bych na kole s tou krasnou bouli na boku do toho servisu taky dojel driv nez guma praskne, ale proc zbytecne riskovat. Navic takhle muzu jezdit relativne bez omezeni az do pondelka, kdy konecne prijde nova guma - holt neni sezona letnich kol :-)

V.