Procesorova zblbelost...

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Říjen 12 14:50:53 CEST 2012

11. října 2012 23:53 napsal hw-list-bounces na list.hw.cz <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>:

> Původní zpráva ze dne 11.10.2012 od Kuba Jan:

> Tak to jsem vůbec netušil, že to jde. To teda čumím.

	Tak rok dva (tři čtyři?) zpátky to zavedli do vyhlášky. Bylo kolem toho docela halo. Výrobci byli nadšeni, novináři byli nadšeni, prostě všichni byli nadšeni, že auta budou lehčí, úspornější, ekologicky šetrnější, na západě prý mají opravné sady už dávno, jen u nás v zapadákově s sebou pořád musíme tahat rezervu. Prostě samá pozitiva a sociální jistoty...

	Jinak mi ale není jasné, proč řídicí jednotka nemá informaci o tom, že se startuje, takže nemůže poznat, že startér je zapnutý a motor se netočí, takže je někde asi chyba. Ale skutečně to tak je, viděl jsem schémata několika a aut a startér je skutečně úplně mimo a pro ŘJ jako by nebyl.

	Aleš Zíka
	http://results.cz