OT: zamrzání skel v autě

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Říjen 12 13:37:40 CEST 2012

Zdravím

Rozebíral jsem na dvou Fordech termostaty a zjistil jsem, že jsou
konstruované tak, že se nikdy velký okruh úplně nezavře. I při studeném
motoru jde trochu vody kolem termostatu do chladiče. Ale nevím, jestli
je tak všude, nebo jen u Forda. Pokud je to Fordova specialita, tak by
to mohl být důvod zpožděného topení.

Pavel Krafčík