Re: OT: zamrzání skel v autě

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pátek Říjen 12 11:32:49 CEST 2012

deka zvenku pres okno zavrena mezi oboje predni dvere. nezkousel jsem to
zatim, ale videl jsem to uz na par autech u nas v ulici. jinak pro reseni
priciny mi kamarad doporucil petku teple vody. prasknuti skla se pry bat
nemusim.

ataman