OT: zamrzání skel v autě

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 12 11:16:27 CEST 2012

No me nejak nedoslo, ze chcete aby to VUBEC nenamrzlo - myslel jsem, ze
cilem je jen aby pred jizdou bylo okno ciste - coz mi prijde tak nejak
logicke.

Ja se ale obavam, ze nic takoveho neexistuje (mozna v NASA). Ono je
totiz tech puvodcu namrazy vic a asi ruzne systemy nebudou univerzalni.
Vemte si, ze mate namrzajici dest (kapky), namrzajici vlhkost,
namrzajici mlhu s kondenzacnima zrnama atd.. Navic nekdy to namrza tak,
ze podklad je podchlazeny a pada tepla voda a nekdy je to obracene.

Kazde se chova trochu jinak.

Radek Vicek