OT Bufik Re: OT: zamrzání skel v autě

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 12 11:07:30 CEST 2012

Vam to vytlouka baterku? Ja jsem s tim nikdy zadnej problem nemel... a
to bezne pres tyden jezdim jen do prace a zpatky (celkem 11km - pro
ekology - vyjde to ve dvou lidech levneji nez MHD).

V lodi i v aute mam ty 5kW verze (v lodi teplovzdusne, v aute napojene
na chladici okruh) a u obou pisou maximalni prikon kolem 100W z baterie.
Ale co jsem meril tak to bere jen ze zacatku, kdyz se to startuje - tedy
vsechno bezi vcetne zhaveni/zapalovani.

Pritom baterku mam ted uz 6 let starou 72Ah.

Radek Vicek