odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Říjen 11 21:10:59 CEST 2012

Ano, spatne je to, ze akumulatory maji energii chemicky vazanou ve svych vnitrnostech a neuvolni se, dokud nezacnu odebirat proud. Zatimco do solarniho panelu ta energie trvale priteka z vnejsiho prostredi. Jestlize do panelu tece energie, zakonite se zahriva. Jestlize ovsem cast te energie odvedu formou elektricke energie, musi se proste zahrivat mene, jinak by to bylo perpetum mobile.

Jakub Serych