odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 11 20:02:23 CEST 2012

Něco mi nesedí. Když je na panelu 35V a teče jím do zátěže 5A, dodává
35*5=175W el energie. Jaký je jeho vnitřní odpor? Je-li 7 Ohmů, pak na něm
průchodem proudu vzniká 5*5*7=175W tepla. Panel se tedy ohřívá výkonem 175W.
Když bude obvod otevřený, bude tam 45V, ale proud a výkon = 0...
AZE

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 11, 2012 7:50 PM
Subject: Re: odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

no tohle uz by mohlo byt - jen jste to napsal tak nejak nestastne (dle
me spatne) a me tohle co jste ted napsal nedocvaklo - pod pojmem
"neodvedena elektrina" si predstavim elektrickou energii, ktera se meni
zpatky na teplo a ohriva panel

spis tedy asi jde o to, ze se slunecni energie naopak nepremenuje na el.
energii a tudiz zustava ve forme tepla

takze teoreticky to tam topi o cca 17% vic

S pozdravem
Radek Vicek