odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

Čtvrtek Říjen 11 19:44:05 CEST 2012

No jestli je ztráta výkonu 1,5% za rok, pak by to za předpokladu
lineárního poklesu mělo mít za 30 let 70% výkonu ... no toho už se
nejspíš ani nedožiju :-) Já ten výkon v podstatě až tak moc nepotřebuju,
jen kdyby nastal ten black out a týden nešla elektrika.
Anděl