Re: Mozna STOP? Re: datovy tarif pro sberne aplikace

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 11 15:53:40 CEST 2012

No resi se toho, ze T-M*obile tarifem twist online, ktery je verejne dostupny bez problemu,
v podstate zabil jakykoliv komercne nabizeny M*2M tarif...
Nejde tu o lidi a iPad, Chytry telefony slo o zarizeni s minimem dat, kde proste uctovani
6haleru za KByte a podobne hruzy bylo drahe a mesicni tarify taky, pokud by jste precetl
cele vlakno, zjistil by jste ze u tohoto tarifu vychazi asi 17Kc/41MB/mesic coz z nej dela
super adepta pro alarmy, meteo stanice, a podobne veci....

Zdenek Aster