Vyroba transformaturu, navijecka, smaltovane draty

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 11 15:39:39 CEST 2012

"

Nekde mám resetovatelne mechnicke pocitadlo od pletaciho stroje Dopleta ,
neco jako toto http://stroje.bazos.cz/inzerat/18095516/Pletaci-stroj-cs-
vyroby.php
tak dam na hridel excentr a pro zacatek to bude muset stacit. jako pohon
osadim asi nejakou aku vrtacku nebo sroubovak. Ted jeste vymyslet kde sehnat
dva gumove kuzely, pro uchyceni kostry.

Pri trose stesti se mi podari za rozumne penize sehnat 3x lakovany 0,236mm
drat, tak uz snad jen vymyslet cim prelakovat jednotlive vrstvy nebo zda
skusit nejakou vakuovou impregraci nebo pripadne to rovnou cele zalit . Na
zaliti celeho trafa mi ale chybi krabicka a na vakuove prace dekl od syrecku
s gumovym podstvacem (vakuovana nadoba). Vakuovou pumpu mam udelanou z
lednockoveho komresoru.
Ciprian

"