Mozna STOP? Re: datovy tarif pro sberne aplikace

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Říjen 11 14:19:26 CEST 2012

Prosim vas prectete si nejdriv o cem je rec...nez neco napisete.

Platit mesicni pausal 170Kc k zarizeni, ktere prenese par kB dat za rok,
by povazoval za rozumne jen ....

Ja treba v alarmu mam tarif s nulovym pausalem od Vodafonu, ale data si
neplatim - na alarm se pripojuju jen obcas a tak se mi vyplati zaplatit
jen konkretni den za 15Kc. Takze me to stoji tech 170Kc za celej rok.

Radek Vicek