Mozna STOP? Re: datovy tarif pro sberne aplikace

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Říjen 11 13:00:38 CEST 2012

Ale ja mam pocit, ze az na poslednich par prispevku jste se dozvedel vse
co slo k veci.
Ja osobne jsem vas chtel jen upozornit, ze existuji sedi operatori a
neni nutne koukat jen na ofiko ceniky. To, ze jsem vam prepsal jednu
konkretni nabidku bylo jen pro predstavu co lze.

Podle me hromada lidi o necem takovem ani nevi.

Pokud je problem natukat do googla par dotazu a na podminky se poptat
tak to preci muzete pustit z hlavy.

Radek Vicek