OT Mira zisku Re: datovy tarif pro sberne aplikace

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Říjen 11 12:50:47 CEST 2012

A na to jste prisel jak?

Predpokladam, ze poskytovane sluzby operatorem jsou stale pro operatora
ziskove - neverim, ze by je dotoval. ;-)

A pokud by tomu tak bylo tak by se ostatnim musely sluzby zdrazovat -
coz se take nedeje - v prubehu let cena za minutu hovoru klesa. Vim o
cem mluvim - jak jsem psal tak GSMko mam od roku 96 nonstop - jeste jsem
platil dokonce aktivaci SIMky u Pegase za 3.000Kc a Nokia 1610 stala
12.000Kc - stale ji mam. ;-)

A jeste takova douska...myslite teda, ze kdyz se zrusi sedivky tak, ze
operator provede upravu cen?

Radek Vicek