Predehrev DPS (bylo: Re: BGA puzdra, layout dosky)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 11 09:37:21 CEST 2012

Ano, předehřev pro pájení/odpájení (i když nikoliv pro BGA) realizuju
prakticky stejně.

Rozdíl je v tom, že žehličku mám vlastní a navíc je v jejím tělese z
boku vyvrtaný otvor na vložení termočlánku, když náhodou potřebuju vědět
teplotu přesněji. Regulátor se nějak ještě pořád nestačil narodit...

Stejným způsobem suším i desky s Positivem 20, pochopitelně nižší teplotou.

Ne že bych manželce nemohl vzít "její" žehličku, nějak vůbec neznám
oblíbené a velmi trapné historky o matriarchátech apod., ale přece jen
žehličku občas něčím pocamrám a navíc je kdykoliv k dispozici ;-)

---
Jirka