datovy tarif pro sberne aplikace

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Říjen 11 06:02:01 CEST 2012

Muzete odkázat na relevantni zdroj jak operator chce zrusit simky? Podle me operator nemuze rusit simky, muze pouze vypovedet smlouvu. Pokud je mi znamo tak vzdycky o2 aktivně obvolaval pred hrozícím vypršením rámcové smlouvy vsechny cisla a snažil se je přetahovat k sobe. Prenos cisla jinam je triviální operace a urcite zadna krachujíci šedivka nebude tomu branit, ledaze by se majitel uplne pomatnul a na lidi se vykašlal a neřekl jim to a operator by neobvolal. Clanky v novinách jsou zcela nahodou vyvolaný prave operátory, kteri maji sve lidi kteri znaji sve lidi v novinách, presne takhle to funguje :-). Prvni byl clanek o Starlife, jiste si ho kazdy zvladne najit.

Odesláno z iPadu