Ještě k té myčce Whirlpool

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Říjen 10 23:53:37 CEST 2012

Zdravím,

Ještě doplním, kdyby náhodou někdo řešil podobný problém.

Nakonec jsem tu součástku našel třeba tady:
http://www.elektrooralek.cz/4740-mycky-nadobi/15706-hladinovy-spinac-whirlpo
ol-146ig14/

Důvod proč to strejda Google nebyl schopen najít byla neznalost české
terminologie. Hledal jsem různé variace na "tlakový spínač" či "tlakový
spínač" a vracelo to tisíce jiných věcí. Nějak jsem nevěděl, že se to
jmenuje "hladinový spínač" :-)

Pro výměnu nebo čištění není dokonce ani nutné myčku nějak dramaticky
rozebírat. Stačí odšroubovat čtyři šroubky, které drží plech vpředu dole pod
dvířky a nebát se trošky bolesti (hrany jsou ostré, je tam málo místa, blbě
vidět a ten spínač jde blbě ven a dovnitř). Správný servisní postup je
pochopitelně odšroubovat tento panel, boční panel, otočit myčku na levý bok,
odšroubovat plech na dně a pak teprve konat. Ale to by člověk furt
šrouboval. Takhle jen vydesinfikuje a zalepí pár oděrek a je to :-)

Zdraví PavelK