Tlakový spínač do myčky Whirlpool - kde sehnat

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 10 20:00:27 CEST 2012

Možné (a ověřené) zdroje dílů na bílou techniku:

http://nahradni-dily.elektrometal.cz

http://www.spotrebice-whirlpool.cz/info/servis.html

http://www.stopas.cz

http://www.ame.cz

Neověřené:

http://www.elektro-nahradnidily.cz

http://www.vorcz.cz

http://www.nahradnidilynaprackyamycky.cz

atd.

Chce jim spíš zavolat, někteří nereagují na mail, telefonicky to bývá
operativnější.

Čeká mě zřejmě něco podobného, z myčky občas vytéká voda ven a zjistil
jsem, že to je prostě přeplněné vodou (procesor tam naštěstí není)...

---
Jirka