datovy tarif pro sberne aplikace

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 10 18:30:57 CEST 2012

 10.10.2012, 18:25:27

Co myslite, procpak se asi temto reselerum rika "sedivky".
Nebude to treba tim, ze funguji na hrane, nebo spise kousek za hranou
platnych zakonu ?
A telekomunikacky urad uz v minulosti nekolikrat ukazal, ze pokud jde
o hajeni zajmu telefoniho triumviratu, dokaze reagovat velice proptne
a durazne.
Takze ja to utajovani docela chapu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz