datovy tarif pro sberne aplikace

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Říjen 10 17:41:42 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 10.10.2012 od HW CNCnet.info:

> neni to zadna levarna, ale nechci domyslet, kdyby nastal nejaky
> masivni odliv klientu od materskych operatoru

:-)))))

No já bych se hlavně bál toho, že o to číslo přijdu. Bylo už několik
takových případů, že to nějak nedopadlo. Na doma by to bylo dobrý, ale
mít na tom založený byznys, to bych asi neriskoval. I když mám jednoho
kamaráda, který je taky u nějakého takového a zatím mu to jede...

> jen je videt jak nam operatori mlaskaji

Kdyby jenom operátoři. On tady mlaská kdekdo. Třeba Česká pošta taky
vesele mlaská na svém webu :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601