[OT:] Prehravatko zvirat z Alberta

DeeJay deejay na email.cz
Středa Říjen 10 14:17:30 CEST 2012

mam pocit ze to cislo je tam napsane malym pismem.
Je to docela chytra blbustka - je k tomu karta kterou simulujete hazeni
kostkou,
na druhou stranu kvalita reprodukce není kdovico a rozeznat opici od
cehokoliv jineho byva problem  :-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Wednesday, October 10, 2012 2:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT:] Prehravatko zvirat z Alberta

Zdravím,
   ten formát je úplně speciální, není to žádný generický čárový kód.
Tipuji to na jednoduché 16bitové číslo - tenká čárka = 0, tlustá čárka =1.
Zajímavé je, že ty kartičky, které prošly mýma rukama - asi 6, než jsem je
předal dětem - měly všechny lichý počet tlustých čárek, to by mohla být
nějaká parita. Zkoušel jsem to čtečkou v mobilu, která umí celkem dost
takových kódů, a taky se nechytala.
    Zdraví Pavel