[OT] datovy tarif pro sberne aplikace

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Říjen 9 19:52:11 CEST 2012

Pekna cena.

Nevite proc ale pokracuje tarifni fraska u nas? V zahranici je bezna cena
zhruba 400kc pausal - 500 minut, 1000 SMS a 2GB dat. Jen u nas to nejde.
Tedy aspon oficialne.
Co jsem se ptal znamych maji zhruba takove tarify:
VF za 200kc - neomezene volani, data a jeste nejake SMS
O2 za 400kc - neomezene volani
O2 za 100kc - 100minut a 100 SMS

Tri mesice volam na operatora a nic. To co nabizi je hnus. Dokonce ani
nechteli vymenit 100MB dat za nejake SMS zdarma. Takze jsem presel do
ilegality a mam tarif za 350 - 500 minut + 40 SMS.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Zdeněk Aster" <Zdenek.Aster na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 09, 2012 7:05 PM
Subject: datovy tarif pro sberne aplikace

Několik měsícu dozadu jsem,
se ptal na tarif pro ruzné stroje, přístroje, jestli někdo o něčem neví.
Nikdo nereagoval čekal jsem že třeba někdo má smlouvu a má nějaký
tarif na kterým by se dalo stavět případně ho zkusit vyškemrat, nicméně o
veřejných nabídkách M2M jsem veděl, ale nic mi nevyhovovalo, buď cenou nebo
datama.
Nyní T-M-obile má celkem zajímavý předplacený tarif, 500 MB za 200Kč,
učtováno
po 1kB, platnost 12 Měsíců, což přesně vystihuje tarif který bych
potřeboval, dokonce
za menší cenu, než bych dal a to 16,70 měsičně a 41 MB, což si myslím, že
pro
různá zařízení je dost dobrá cena.
Tarif se jmenuje Twist online, a nelze ho koupit od T-Mobile ale jen od IT
partnerů,
ale na netu ho prodává třeba m+all atd. IT kšefty asi jmenovan nemusím.

Tak třeba to někdo využijete.

Zdeněk Aster