OT: telefony (bylo: Re: pasivna retranslacia)

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Říjen 9 11:49:08 CEST 2012

Je to taka sranda vec, ktoru som si zhlobil za niekolko nudnych vecerov.
V dobe ked som to fotil, sa s tym dalo iba telefonovat; este som tam
neskor doprogramoval citanie/odosielanie SMS. Dokumentaciu som este
nezverejnil, ale mozem Vam ju poslat - ak sa v tom vyznate.
Planujem kompletne zverejnit telefon vo verzii 2, bude mat asi
tretinovu velkost (cca 80x45 mm bez trciacej anteny) a hlavne - bude
mat "serioznu" krabicu, takze sa bude dat nosit vo vrecku. Tato prva
verzia je len "cvicna".

HW je zalozeny na GSM moduloch od Simcom - v prvej verzii SIM300, v
druhej SIM900. V oboch pripadoch to bezi na MCU PIC32, nejaky ten LCD
a tlacidla, inak tam uz z hardwaroveho hladiska nie je nic extra
zaujimave.

Vlastnorucne vyrobeny mobil - taky ultimativny statusovy symbol geek-a
:-) Inak je to samozrejme absurdnost, ale take su podla mojho gusta.