IDE pro vyvoj pro MCU - MS VS + WinGDB

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Říjen 9 10:42:00 CEST 2012

A da se to na Windows nejak resit nebo je snazsi na Windows nainstalovat VirtualBox a provozovat Code::Blocks pod Linuxem?

Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Petr Labaj [labaj na volny.cz]
Odesláno: 8. října 2012 16:40
Komu: HW-news
Předmět: Re: IDE pro vyvoj pro MCU - MS VS + WinGDB

Problem s nastavenim breakpointu kliknutim ve zdrojaku je znamy
problem Code::Blocks na Windows. Na Linuxu to chodi bez problemu.
Je tam problem v absolutnich/relativnich cestach k souboru se zdrojakem.

Jinak OpenOCD na jednom a GDB na jinem pocitaci je bez problemu,
ja pracuju vpodstate jenom takhle (OpenOCD na Linuxu, zbytek nekdy
na Windows, nekdy na Linuxu).
Na tom Linuxu delam vetsi veci, protoze preklad mi tam jede cca 3x
rychleji (pocitace maji HW zhruba stejny).

PL