Gigaset a Asterisk? [bolo Re: IP telefonie?]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Říjen 7 18:55:12 CEST 2012

Zdravim,
  v zaklade to funkcni je. Nektere veci ale nefunguji, jak by mohly.
Treba v Early Media stavu nefunguje volba, ac je to v prislusnem RFC
doporuceno a take nejdou volit "feature access codes" - kody se znaky
* a #, telefon si je zpracovava sam a do ustredny je nepusti. Jinak
ale to vicemene funguje, ale taky zalezi na firmware, nektere verze se
obcas "zapominaly" po case registrovat.
  Zdravi Pavel