LAN hub (3 az 5 Lan portu) na 5V (z USB), existuje?

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Říjen 7 18:34:39 CEST 2012

Ten WL500 žere v dnesni dobe pro mne tezko akcept. 8W i s vypnutou WIFI, napada prosim nekoho cokoliv novodobeho na 5V a minimalne 3 LANy (WiFi ani nepotrebuji)?

Mam tu routerky (berou 3W i s WiFi) ale maji jen 2xLAN coz bohuzel vylučuje rozvětvit LAN. Pak tu mam nejake 5W s 5 porty ale ten je take stary 6 let. Věřím že novodobé by braly mene. Tedy kdybych o nejakem 3 portovem na 5V věděl, coz nevim...

Dalsi věc je ten switch od amiku, to vyjde na cca 700,-

Odesláno z iPadu