Ot: jaky ipsec klient pouzivate pod Win?

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Říjen 7 17:53:17 CEST 2012

Jenze L2TP/Ipsec neni asi pravy ipsec ale nejaky ojeb -  nechodi mi to... Proto jsem chtel nejakou zkusenost, jestli nekdo provozuje pravy ipsec, podle mě musi byt ve Win nejake drivery 3ti strany... Tusim, že tento pravy ipsec podporuje az Windows Server

Jedny drivry co maji chodit, mam, ale nejdou mi nainstalovat protoze C++ dll hell, reinstalovat okna se mi kvuli tomu nechce :-( věřím že do čistých oken by to chodilo.

Asi zdejší guruove jedou jen OpenVPN nebo neco a free protoze z toho iOS a loga Cisco lze dovodit, že Apple ma nejakou dohodu s firmou Cisco. Faktem je, že jim to (z iOS) šlape na prvni nastaveni naprosto spolehlivě..

Odesláno z iPadu