IDE pro C (Code::Blocks)

Neděle Říjen 7 07:49:02 CEST 2012

Mimochodem, jak se Atmelu povedlo znasilnit prostredi MSVS pro AVR? Je
tam nejaka spoluprace s MS nebo to muze udelat kazdy pomoci nastaveni a
pluginu?
Jinak s CB maximalni spokojenost, pro psani zdrojaku funguje dost dobre
vcetne dokoncovani a navigace, preklad lze nastavit snadno a ladeni jde
uspokojive take (no mohlo by rychleji ale to bude vec GDB a interface)