Ako analyzovat/dokazat mastnotu na povrchu maleho kovoveho predmetu?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Říjen 5 12:21:02 CEST 2012

Vypadá to na nějaký problém se separátorem a na domluvu o další výrobní
operaci :-) Separátory bývaly na bázi silikonu a nějaké ropné nosné
látky, měl by stačit UZ + nějaký neagresivní přípravek na bázi tenzidů,
při použití rozpouštědel se asi nevyhnete kozultaci s výrobcem.
S pozdravem,
Miloš Dašek