OT: Image disku na USB.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Říjen 5 10:35:50 CEST 2012

Dobry den,
uz od rana si hraju s timto problemem a nejak se mi nedari.
Potrebuju jednoduchou vec. Mam PC s cistou instalaci Win7 + nejake dalsi
programy a nastaveni. Z disku udelam image a z nej pak budu pouhym
rozbalenim "vyrabet" dalsi stejna PC.
Chtel bych USB flash disk s nejaky programem pro praci s image (doposud
pouzivam Norton Ghost pod DOSem), dam tam i image disku (cca 10GB),
nabootuju, spustim, rozbalim, vyndam USB a restarttuju.
Jenze:
- na FAT32 se neda dat soubor vetsi 4GB (image file ma asi 10GB)
- pod DOSem je kopirovani na/z USB velmi pomale, i kdyz je USB jako disk
- muzu ten image tahat ze serveru pres LAN, ale to bude trvat jeste dele
Zkousel jsem PING (Partimage Is Not Ghost), pokud je USB s NTFS tak ani
nenabootuje, s FAT32 nabootuje, ale zase tam nedam ten image. Co s tim?

--
Martin Hanek