Ako analyzovat/dokazat mastnotu na povrchu maleho kovoveho predmetu?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Říjen 5 09:55:12 CEST 2012

Zkusil bych se na to podívat v UV A světle. A řada zajímavých tipů na
detekci mastnoty je v návodech na lepení tenzometrů. Myslím že větší
povrchy se zkouší na smáčivost destilovanou vodou.
Lubor