[OT] LIDL regulator kurenia - rozborka

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 4 18:14:25 CEST 2012

Já jsem jeden z těch zločinců - přivstal jsem si a ve čtvrt na osum koupil
šest kusů (ačkoliv máme jen čtyři radiátory; kdo uhádne proč? :-) )

Jeden kus jsem rozebral a termistor je na výstupku desky, takže se v lidlu asi
objevilo více šarží...

Jakub Ladman

PS: termistor jsem hledal a identifikoval proto abych ho případně mohl na
kablíku vytáhnout na lepší místo k měření teploty než je u radiátoru pod
stolem...