Odporovy plech

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Říjen 4 15:04:44 CEST 2012

Dobrý den,

bočníky vyrábí např. Metra Blansko,
http://www.metra.cz/merici-technika/merici-pristroje/bocniky/ . Zkuste
poptat u pana Kleina, tel. je na uvedené stránce.

Pak znám ještě jednoho dodavatele Polska. I ten je však schopen lecos dodat
na míru, pokud by bylo třeba, dohledal bych ho (snad :-)

ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ivo Strasil
Sent: Thursday, October 04, 2012 2:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Odporovy plech

Staci cca., nakalibruje se softwarove...

Presny musi byt rozmer, je to do maleho a dost levneho elektromeru, nekde
bych to nechal treba laserem vyriznout tak, aby ten kus plechu kluci v dilne
jenom nasadili na srouby svorek. Tolerance odporu kus od kusu radove +- 20%
neni na zavadu, to se zkalibruje, jen by to mel byt nejaky vhodny material s
nizkym teplotnim soucinitelem, v rozsahu +- 40 stupnu by nemel odpor litat o
vic nez 1 % (cca. 250 ppm).

Hezky den,

Ivo