[OT] LIDL regulator kurenia - rozborka

Zdenek Janovsky zdej na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 4 11:30:06 CEST 2012

To jsou jediné důvody?

Mám doma spoustu akumulátorů. Vůbec by mi nevadilo je před a po sezóně vyměnit.

Není ještě nějaký problém s nižším vnitřním odporem akumulátorů? Do nějakých starších foťáků se právě kvůli tomu nesměli používat...

Zdeněk

PS: U nás těch regulátorů prý dostali 12 na prodejnu.

Dne 4. října 2012 8:22 Kuba Jan  napsal(a):
> Jinak v manuálu píší:
> Životnost nových alkalických baterií činí cca 3 roky.
> Provoz s akumulátory není možný.

To se vůbec nedivím, akumulátory nejsou zrovna vhodné na to, aby někde
byly 3 roky. Samovybíjení je vyšťaví mnohem dřív než spotřeba zařízení
(může vadit nižší napětí). Do dálkových ovladačů, budíků, hodin,
meteostanic apod. jsou vhodnější alkalické tužkovky.

P.K.