SPI Komunikace s AT42QT1110

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 3 15:42:36 CEST 2012

Vy urcite ne. (dvakrat podtrzeno)

Ale ta otazka byla napsana tak, ze ten clovek hned bezel pro pajku (aspon
to teda psal). Mimo jine mozna i proto, ze vi, ze zrovna Vy vite o cem mluvite.

Takze ta otazka ano.  ;-)

PL

*************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 03, 2012 3:35 PM
Subject: Re: SPI Komunikace s AT42QT1110

Fajn, lenze tu tie odpory su medzi mcu a SPI obvodom, nie medzi externym konektorom a zvyskom (externy konektor je pripojeny rovno na mcu). Potom ak su tie odpory privelke (na to mierila otazka "ake odpory", pripustam, ze som to mal sformulovat inak), hrana SCK sa moze zmrsit a ten SPI obvod moze potom robit kraviny.

Naozaj Vam pripadam taky pribrzdeny? :-)

wek