SPI Komunikace s AT42QT1110

hwnews hwnews na roshor.com
Středa Říjen 3 13:04:14 CEST 2012

Podle aplikacni poznamky od Amtelu se v pripade, ze se SPI sbernice pouiva i
pro ISP davaji odpory mezi procesor a ostatní SPI obvody (alespon tak jsem to
pochopil z te aplikacni poznamky AVR910, ale  muzu je zkusit vypajet a
nahradit nulovymi rezistory. Jinak Procesor i Touch obvod jsou na jedne desce,
cca 10mm od sebe a zem mají spolecnou.

Ales

On Wed, 3 Oct 2012 12:45:02 +0200, Jan Waclawek wrote