SPI Komunikace s AT42QT1110

hwnews hwnews na roshor.com
Středa Říjen 3 12:20:23 CEST 2012

Nastaveni CPOL/CPHA mam dobre. SPI sbernice vede pres odpory na ATmega8A a
konektor pro ISP programovani (podle Atmel AVR910 In-system programming)
Na analyzatoru (100MHz) nebyly namereny nepatricne pulsy na sbernici. Napajeni
je u obou obvodu blokovano 1uF + 100nF

A.

On Wed, 3 Oct 2012 12:03:08 +0200, Jan Waclawek wrote