total OT: konfigurace mailoveho serveru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Říjen 3 09:59:40 CEST 2012

Zdravím,

> Ahojte,

> MAIL FROM:<david na belohrad.ch> SIZE=1086^M
> 250 2.1.0 Ok^M
> RCPT TO:<david na belohrad.ch>^M
> 554 5.7.1 <server.belohrad.ch[10.0.1.1]>: Client host rejected: Access
> denied^M

Tady je zdroj problémů. Klient evidentně používá pro připojení k serveru
privátní adresu a ta není autorizována k posílání, nebo má jinou ofiko
DNS IP adresu (mně tu host hlásí, že server.belohrad.ch vůbec neexistuje,
takže to může být na nějakém jen lokálním DNS) než tu, ze které to
přichází. Asi to chce zařadit tuhle privátku do seznamu povolených sítí.

> QUIT^M
> 221 2.0.0 Bye^M
>
> Na prvni pohled je videt, ze je neco spatne s EHLO, ovsem rekl bych, ze
> tohle neni ten duvod, proc je klient odmitnut.

EHLO je formalita, z toho se nestřílí.

Zdraví Pavel