WiFi modul

Ales Povalac alpov na alpov.net
Pondělí Říjen 1 14:46:48 CEST 2012

Jednom pro inspiraci, ja si poridil
http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr703n , na eBay za $23. V
zakladu je cinsky firmware, ale podporuje to OpenWrt. Bere docela malo
a ma v sobe ethernet, wifi (Atheros), 400MHz procesor, 4MB flash, 32MB
RAM a USB host... takze staci pridat USB zvukovku, pripadne jeste
switch a flashku, a radio je hotove za bezkonkurencni cenu.

Nesplnuje to vase pozadavky na ovladani a mechanicky je to neohrabane,
ale na hrani si je to super :-)

Zdravim
AP