LED osvetleni

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pondělí Říjen 1 11:17:40 CEST 2012

Já jsem před časem do jednoho projektu ze kterého nakonec sešlo koupil tuto LED v 10W provedení: http://elektro.aukro.cz/vysoce-svitiva-vykonova-led-dioda-20w-tepla-bila-i2676603976.html . Velmi mě překvapilo jak příjemnou teplou barvu světla to má. A svítivost mě taky potěšila. Teď si ji schovávám až mi odejde zářivka nad pracovním stolem tak ji do toho světla nabastlím. Fajnšmekři na ní jistě nějakou chybu najdou, ale mě subjektivně maximálně vyhovuje.

	Martin.