OT: Jak vznikají většiny [WAS: Kde sehnat tahový potenciometr]

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 1 10:16:39 CEST 2012

Co se týče ochranky, je v tom plno nejasností, například:

proč borec neležel v krvi na zemi a když už, proč ho ochranka okamžitě
nespoutala

proč se k němu dostali dřív novináři než policajti

proč vůbec nebyl spoután a seděl si vesele vysmátý v policejním autě

proč média z dětské hračky dělají zbraň - taky takovou vozím v autě i s
flaškou kuliček, protože si na cestách s děckama občas zastřílíme na list
nebo nějaký odpadek, tak to jsme teď asi už hledaní teráristi protože na
kamerách z parkovišť určitě jsme vidět.

Toto vše naprosto jasně vzbuzuje podezření že šlo o politickou objednávku a
vede k jedinému cíli - k zákazu zbraní.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>

Mně jednou takový e-mail přišel z nějaké banky. V masmédii tehdy byla
zpráva,
že někdo se stejným příjmením jako já si zrenovoval nějaký mlýn na luxusní
sídlo
a nějaká slípka se tam chtěla podívat. A poslala to z firemního počítače.
Tak jsem jí sdělil, že s tím nemám nic společného, podle rozkazu její emajl
mažu,
zapomínám a pro jistotu odcházím zdechnout do houští:-)
Nebýt magorů - ehm managorů (a nově i ochranky našeho prezidenta), tak se
skoro nemáme čemu smát.