OT: Jak vznikají většiny [WAS: Kde sehnat tahový potenciometr]

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Říjen 1 08:34:44 CEST 2012

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejněni, tisk, kopírovaní, distribuce nebo šířeni tohoto e-mailu a připojených příloh je přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

Zdravim,

tak to si zvykejte... U nas (zpracovavame vystupy, ze systemu zakazniku)
je to denni chlebicek. :-((

Vetsinou cim vetsi zakaznik tim vetsi problem a arogantnejsi chovani.
Navic vetsina managmentu si mysli, ze nejlepsi pro predavani dat je
format excelu (co verze to jina struktura a navic omezena poctem vet).
Jako obzvlastni pripad je, kdyz je vystup produkovany systemem v xls
jeste upraven nejakou sikovnou pani rucne a teprve pak k nam odeslan.

Radek Vicek